Magyar Posta Zrt. – digitális és ügyfélélmény szakértő

Magyar Posta Zrt. keresi

digitális és ügyfélélmény szakértő pozícióba

siket vagy nagyothalló munkatársát

Lendületes, megoldás orientált Digitális és ügyfélélmény szakértő jelölteket keresünk az Elektronikus Csatornák Kompetencia Központ csapatába. Itt a helyed, ha szívesen koordinálnád digitális szolgáltatások ügyfélközpontú fejlesztését, illetve menedzselnéd a webes és mobil csatornákon megjelenő szolgáltatásportfóliókat. Változatos feladatokra és agilis csapatra számíthatsz. Építsd velünk a jövő postai termékeit és digitalizáljuk együtt a meglévő szolgáltatásokat!

MUNKAKÖR MEGNEVEZÉSE Digitális és ügyfélélmény szakértő
VÁROS Budapest
FELADATOK • az elektronikus csatornák, illetve ezekhez kapcsolódó szolgáltatási elemek portfólió szintű koordinációja
• az adott szolgáltatásportfólió elemeiben közreműködő, üzletfejlesztési- és termékmenedzserek szakmai irányítása
• ügyféligények, piaci trendek, szabályozási és technológiai lehetőségek nyomon követése
• a portfólió hatékonyságának elemzése, módosításokra való javaslattétel, megvalósítások koordinálása
• a digitális szolgáltatások / ügyfélélményt növelő programok fejlesztésének üzleti oldali összefogása
o felhasználói élmény (UX) központú koncepciók kidolgozása, társasági szintű egyeztetése
o részvétel a fejlesztések specifikálási szakaszában, UX vizsgálati eredmények beépítése és drótvázak véleményezése üzleti oldalról
o részvétel a fejlesztési projektek megvalósítási és visszamérési szakaszában
• gazdasági mutatók folyamatos tervezése és elemzése
• döntéselőkészítő anyagok készítése és bemutatása.
ELVÁRÁSOK, JELENTKEZÉS FELTÉTELEI • 3 év csatorna-/termékmenedzsment és/vagy termékfejlesztési tapasztalatod van,
• egyetemi/főiskolai diplomával rendelkezel (gazdasági vagy műszaki irányultságú),
• szívesen teszel javaslatokat a hatékonyságnövelés érdekében,
• fontos neked a precizitás,
• megoldáskereső, „can do” attitűd, és jó együttműködési képesség jellemző rád,
ELŐNYT JELENT• nagyvállalati digitális csatornák (web portálok, mobil applikációk), eCommerce felületek üzleti oldali menedzselésével és fejlesztésével kapcsolatos tapasztalat
• digitális termék-/szolgáltatásfejlesztések üzleti oldali koordinációs tapasztalata
• service design / design thinking / UX képzéseken, illetve ilyen szemléletű fejlesztési projektekben való részvétel
MUNKASZERZŐDÉS IDŐTARTAMA határozatlan
FOGLALKOZTATÁS NAPI IDŐTARTAMA 8 óra
FOGLALKOZTATÁS JELLEGE teljes munkaidő
BÉREZÉS megegyezés szerint
TOVÁBBI FONTOS INFORMÁCIÓa munkakör betölthető: azonnal

Jelentkezés: Az akadalyugras@sinosz.hu e-mail címre küldött önéletrajzzal lehet
A tárgyba írd be: 
Magyar Posta Zrt. – digitális és ügyfélélmény szakértő